preskoči na sadržaj
Vijesti

MODELI I PREPORUKE ZA RAD U UVJETIMA POVEZANIMA S COVID-19

UPUTE

O organizacija rada

u školskoj godini 2020./2021. uz pandemiju virusa COVID-19

u Osnovnoj školi Ivanke Trohar, Fužine

 

        U OŠ Ivanke Trohar, Fužine ukupno je upisano 78 učenika u 8 razrednih odjela u MŠ i u jednom razrednom odjelu u PŠ Lič (4 učenika).

Nastava za sve učenike i u matičnoj školi i u područnoj školi počinje u 8:00 sati.

Organizirani prijevoz školskim kombijem za učenike putnike bit će organiziran u skladu s uputama HZZJZ-a. U školskom kombiju prevozit će se najviše pet učenika uz obvezno nošenje maski te uz pojačanu frekvenciju odlazaka i dolazaka po učenike. Prilikom prijevoza učenika vodit će se računa da se u pojedinoj skupini prevoze učenici koji stanuju blizu ili su iz iste obitelji kako bi se uštedjelo na vremenu. Dakle, u kombijima će doći do miješanja grupa, ali uz zaštitne maske i na distanci. Za učenike, koji ne ostvaruju sukladno zakonu pravo na prijevoz, a stanuju dalje od 2 km od škole, prijevoz će biti organiziran od strane lokalnog prijevoznika uz poštivanje svih uputa HZZJZ.

 

Pri ulasku kao i izlasku iz škole vodit će se računa da nema masovnosti prilikom ulaska i izlaska.

 Postupak ulaska za učenike i razredne i predmetne nastave je sljedeći:

  • Učenicima razredne nastave prskaju se ruke dezinfekcijskim sredstvom prilikom ulaska u školu dok se za vrijeme nastavnog dana potiče pranje ruku vodom i sapunom.  Učenici prolaze kroz kadicu u kojoj u Izosanu vrše dezinfekciju  potplata.
  • Učenicima predmetne nastave pri ulasku u školu spremačica provodi dezinficiranje ruku te učenici prolaze kroz kadicu u kojoj u Izosanu vrše dezinfekciju cipela.

      Učenici razredne nastave koriste učionice u prizemlju zgrade, prvi razred bit će u učionici broj 1., drugi razred u prostoru knjižnice, treći razred boravit će u zadnjoj učionici i četvrti razred u srednjoj učionici te time ne dolaze u kontakt s učenicima predmetne nastave koji su smješteni svaki razred u svojoj učionici na katu školske zgrade. Učenici tijekom nastave ne mijenjaju učionice, osim u slučaju održavanja nastave iz Tjelesne i zdravstvene kulture i Informatike. 

Učenici PŠ Lič bit će u svojoj učionici u kojoj je osigurana distanca i maskice nisu potrebne. Dezinfekcija ruku i potplata vršit će se na ulasku u školu.  Marenda će biti u prostorima učionice.

Predmetna nastava smještena je u učionicama na katu zgrade u sljedećim učionicama:

  • učenici petog razreda biti će smješteni u zadnjem razredu desnog krila zgrade,
  • učenici šestog razreda bit će smješteni u učionici matematike,
  • učenici sedmog razreda bit će smješteni u učionici likovne kulture,
  • učenici osmog razreda bit će smješteni u učionici hrvatskog jezika.

 Tijekom nastavnog procesa i školskih odmora učiteljice/učitelji cijelo vrijeme provode s učenicima u razrednom odjelu u kojima će se organizirati razmak od 1,5 m te nije potrebno korištenje maski, osim za učitelje izborne nastave i engleskog jezika koji ulaze u razrednu nastavu.

Škola je nabavila 100 komada platnenih dvoslojnih maski za zaposlenike i učenike koje se obvezno nose u svim situacijama kada nije moguće održati socijalnu distancu.

      Ulazak u urede i zbornicu za nastavno osoblje i posjetitelje moguć je jedino u iznimnim i neophodnim situacijama uz obvezu nošenja maski.

      U razrednoj i predmetnoj nastavi neće biti klasičnih odmora.

      Produženi boravak učenika putnika odvijat će se na način da će se učenici putnici nakon nastave zadržati u svome razredu do polaska kombija. U kombiju će se prevoziti miješane skupine razredne nastave (maksimalno 5 učenika) uz obvezno nošenje maski.

      Nastava Tjelesne i zdravstvene kulture odvijat će se što je više moguće na otvorenom prostoru. Kada to ne bude moguće, nastava će se provoditi u dvorani uz obveznu dezinfekciju sprava i prostora dvorane koju učenici koriste. Nastava glazbene kulture odvijat će se na način da učenici nisu okrenuti jedan prema drugome.

      Rad u informatičkoj učionici određen je za izbornu nastavu Informatike u blok satovima tako da je između izmjene razrednih odjeljenja planiran jedan sat za čišćenje i dezinfekciju učionice. Zbog specifičnog rasporeda računala nastava za učenike viših razreda u učionici informatike odvijat će se s obveznim maskicama. Za učenike mlađih razreda bit će moguće osigurati distancu.

Knjižnica neće raditi klasično. Učenici neće ulaziti u prostorije knjižnice. Knjige će posuđivati i vraćati učitelji u dogovoru sa knjižničarem, a knjige će poslije svakog vraćanja prolaziti zadane procedure.

   Učionice učenici  ne napuštaju osim u nuždi, tj. prilikom odlaska na toalet. Učenici predmetne nastave koriste toalete na gornjem katu zgrade uz označene linije udaljenosti od 1,5 m i natpisom na vratima toaleta slobodno/zauzeto, a učenici razredne nastave i produženog boravka toalete koriste u prizemlju zgrade s istim oznakama ispred toaleta kao i za predmetnu nastavu. Učitelji razredne nastave potiču na učestalo pranje ruku učenike nižih razreda upotrebom tople vode i sapuna uz smanjenu upotrebu dezinficijensa. Ispred sanitarnih čvorova spremačice će dežurati i dezinficirati prostor nakon upotrebe.

            Prehrana učenika razredne nastave organizirana je u 9:35 na način da će učenici 1. i 2. razred marendu dobiti u učionici u unaprijed pripremljenim posudama, dok će učenici 3. i 4. razreda marendati u blagovaonici uz oznakama određeni razmak od 1,5 m.

Marenda za učenike predmetne nastave organizirat će se u 10:20 sati na način da učenici 5. i 8. razred marendaju u učionicama,  a  učenici 6. i 7. razreda u blagovaonici uz određeni razmak od 1,5m.

      Iza nastave će se učionice i zajednički prostori dezinficirati, a za vrijeme nastave maksimalno provjetravati kad vremenski uvjeti to dopuštaju.

     Učitelji su u obvezi pridržavati se propisane distance. Sva komunikacija s učiteljima/učiteljicama tijekom pandemije biti će online kad god je to moguće. Roditeljski sastanci i informacije tijekom pandemije održavat će se putem Teamsa, mailom, Viber grupama, telefonom. Sjednice Učiteljskog i Razrednih vijeća odvijat će se tijekom pandemije putem Zoom-a ili u dvorani škole, a Vijeća roditelja i Školski odbor telefonom i mailom.

       Svim zaposlenicima prilikom ulaska u školu bit će izmjerena temperatura, o čemu će se voditi evidencijske liste.

      Roditeljima nije dopušten dolazak u školu, osim ako to ne zahtijevaju posebne situacije. Svi ostali, koji zbog nekog razloga moraju ući u školu, obavezni su se unaprijed najaviti i pričekati da ih netko uvede u prostorije škole uz obvezu nošenje maski.

Prostor pokraj učionice 3. razreda postaje prostor za izolaciju.

      Prijem prvašića bit će organiziran u dvorani škole uz poštivanje epidemioloških mjera i uz prisustvo jednog roditelja.

     Podjela udžbenika i potpisivanje prijema udžbenika organizirat će se po razredima uz poštivanje epidemioloških mjera.

     Izleti, ekskurzije i priredbe odgađaju se za vrijeme trajanja pandemije, ali će u Kurikulum i Godišnji plan i programa rada škole biti uključeni  bez datuma.

 

              Fužine, 2.9.2020.                                                                                RAVNATELJICA:

Jasna Štimac, prof.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Adam Budiselić   datum: 3. 9. 2020.

Ivanka Trohar

Ekološka grupa


Filmska družina

Natjecanja


Radio emisije

Tražilica

Upisi u srednje škole

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Vremenska prognoza

               FUŽINE


Školska knjiga


Profil





preskoči na navigaciju