preskoči na sadržaj
 

NATJEČAJ ZA MOBILNOST NASTAVNIKA ZA SUDJELOVANJE U ERASMUS+ PROJEKTU „MISLI GLOBALNO - DJELUJ LOKALNO“

2020-1-HR01-KA101- 077476 

 

Na natječaj se mogu prijaviti svi zaposlenici Osnovne škole Ivanke Trohar.

 

Aktivnosti mobilnosti u svrhu učenja koje će se u okviru projekta financirati su sljedeće edukacije:

1. Stvorite pozitivno okruženje u učionici kroz dramske tehnike.

Ovaj je tečaj namijenjen nastavnicima koji žele poboljšati svoj stil poučavanja i procesa korištenjem neformalnih metoda poučavanja. Sudionici će biti iskusni s igrama temeljenim na drami, koje su usmjerene na izgradnju povjerenja među učenicima i učiteljima. Ove inkluzivne tehnike omogućuju svakom učeniku da stekne glas i izgradi samopouzdanje i poveća razinu međusobnog poštovanja. Sudionici će također imati priliku raditi na svojoj glasovnoj projekciji koja će koristiti i njima i njihovim učenicima. Odgajatelji obično imaju problema s glasom i ovaj tečaj će im pomoći da nauče kako govoriti pred publikom i da koriste razne glasovne izraze kako bi poboljšali emocionalnu komunikaciju s njima. Imajući ovo iskustvo, sudionici će biti vrlo dobro opremljeni odgovarajućim igrama i tehnikama kako bi osnažili svoje učenike da koriste svoj pravi glas. Dramsko učenje promiče interkulturalno učenje, gradi empatiju i razbija se od stereotipa. Ovo je savršen tečaj za ljude koji rade sa studentima različitih obrazovnih sposobnosti, jer promiče inkluzivno obrazovanje.

Vrijeme i mjesto: raspoloživi datumi, Nicosia, Cipar

2. Ekološki odgoj i obrazovanje na otvorenom u neformalnom okruženju: važan zadatak obitelji i škola je razvijanje zdravog odnosa djece prema prirodi. Nastavnici će ovim tečajem steći znanje o ekološkom odgoju u službi učenika, a radi razumijevanja utjecaja odluka i postupaka na okoliš, izgradnje znanja i vještina potrebnih za rješavanje složenih okolišnih problema. Nastavnici će spoznati kako kritičko i kreativno razmišljanje učenika poboljšava motivaciju za istraživanjem te donošenjem vlastitih zaključaka o složenim pitanjima zaštite okoliša. Ekološki odgoj i obrazovanje ima interdisciplinarni karakter te može biti integriran i povezan s više nastavnih predmeta.

Vrijeme i mjesto: raspoloživi datumi, Nicosia, Cipar

3. Neformalno učenje stranih jezika, kroz dramsku pedagogiju i kazališne tehnike: cilj je tečaja polaznicima ponuditi praktične primjere kako primijeniti dramsku pedagogiju na školske predmete, prvenstveno za nastavu stranih jezika. Fokus tečaja će biti na dramskoj metodologiji improvizacije te tehnikama verbalno-neverbalnih igara koje se mogu primijeniti u različitim kontekstima podučavanja stranih jezika. Sudionici će se upoznati s primjerima dobre prakse škola koje već primjenjuju lekcije jezika temeljene na dramama. Nakon tečaja nastavnici će moći kreirati planove nastave i podučavanja temeljenog na drami. Na posljetku će nastavnici moći kreirati nastavne lekcije i dizajnirati radionice koje će dodatno motivirati učenike posebno na satovima njemačkoga jezika.

Vrijeme i mjesto: raspoloživi datumi, Nicosia, Cipar

4. Inkluzivno obrazovanje: u sklopu ovog tečaja nastavnici će se upoznati s načinima i metodama integracije učenika u nastavu. Ovo je posebno bitno s obzirom na učenike po individualiziranom programu / s asistentima u nastavi a koji se nerijetko osjećaju isključenima. Kroz 10 modula i različitih tema poput psiho-socijalni razvoj, pozitivna klima u školama, project-based učenje, načini evaluacije i vrednovanja učenika i sl. sudionici će se educirati o temama inkluzije na razini učenika.

Vrijeme i mjesto: raspoloživi datumi, Prag, Češka

5. Učenje znanosti od rane dobi: glavni cilj ovoga tečaja je pružiti nastavnicima znanja i kompetencije kako bi unaprijedili svoje satove iz STEM predmeta u školi. Sudionici će dobiti informacije kako inovativno i zabavno, a istovremeno vrlo edukativno podučavaju STEM predmete i kako to može imati na djecu. Nastavnici će tijekom tečaja naučiti nove metode primjene eksperimenata kako bi se povećala motivacija djece u STEM predmetima. Ovaj tečaj trebao bi prenijeti poruku da STEM područja nisu teška i komplicirana te kako uvijek postoji jednostavan i kreativan način za njihovo učenje.

rijeme i mjesto: raspoloživi datumi, Heraklion, Grčka

6. Grupni trendovi fitnessa u školama: nastavnici će kroz teorijske i praktične procese naučiti osnove funkcionalnog treninga kroz koncept grupnog vježbanja, vrijednost vježbanja uz glazbu kao što to predlažu profesionalci i akademici s iskustvom u području tjelesne i zdravstvene kulture, a kako bi se potaknulo djecu na češće vježbanje i bavljenje fizičkom aktivnošću u službi vlastitog zdravlja i pravilnog tjelesnog i mentalnog razvoja.

Vrijeme i mjesto: raspoloživi termini, Nicosia, Cipar

7. Zašto je spremnost za učenje važno i prije rođenja?: cilj je doznati što u današnje vrijeme omogućuje djeci da se u pravoj dobi pripreme za školu a kako bismo mogli educirati roditelje i obrazovne nastavnike. Ovim tečajem sudionici će kroz teoriju i praksu naučiti faze i spoznati važnost ranog razvoja djeteta iz perspektive motoričkog i osjetilnog razvoja, sposobnostima potrebnim za školovanje i uspjeh na svim razinama obrazovanja.

Vrijeme i mjesto: raspoloživi termini, Radovljica, Slovenija

8. Praćenje rada – Osnovna šola Gradec, Slovenija: cilj mobilnosti je višerazinski s obzirom na broj sudionika (3): - praćenje nastave prirodnih predmeta i izvannastavnih aktivnosti i načina vrednovanja postignuća- praćenje aktivnosti i razmjena primjera dobre prakse u STEM nastavi- promatranje načina poučavanja i primjene metoda i tehnika rada, implementacije digitalnih tehnologija- razmjena iskustva o inkluziji djece s posebnim odgojno obrazovnim potrebama (učenici s teškoćama i daroviti učenici).

Vrijeme održavanja: bit će dogovoreno ovisno o mogućnostima odabranih sudionika

 

U prijavi je potrebno naznačiti za koju edukaciju / edukacije se prijavljujete.

 

PRIJAVA:

Dokumenti potrebni za pravovaljanu prijavu:

1) prijavni obrazac

2) motivacijsko pismo

Potpuna prijavna dokumentacija predaje se u školsku referadu.

Rok za prijavu je 14 kalendarskih dana od objave natječaja na oglasnoj ploči i mrežnoj stranici škole (krajnji rok je 23.6.2021.)

Za eventualna dodatna pitanja i informacije obratiti se koordinatorici projekta Jasni Štimac. 

 

KRITERIJ ZA ODABIR SUDIONIKA:

Tim za odabir sudionika čine 3 člana projektnog tima: 

  • ravnateljica Jasna Štimac
  • profesorica Marijana Gardević
  • profesorica engleskog jezika Marica Štimac

 

Tim za odabir sudionika definirao je kriterije za odabir sudionika/ca na temelju kojih će donijeti rang listu koja će se sastaviti prema ukupnom broju bodova od najvišeg do najnižeg.

Odabrat će se i 2 sudionika/ce kao rezerve u slučaju da netko od više rangiranih iz opravdanih razloga odustane od sudjelovanja na mobilnosti.

 

TIM ZA ODABIR SUDIONIKA DEFINIRAO JE SLJEDEĆE KRITERIJE:

  1. kvaliteta stručnog rada (metoda procjene: prethodne evaluacije zaposlenika)

- bodovanjem 1-5 bodova objektivno će se ocijeniti kvaliteta stručnog rada prijavljenog sudionika, a temeljem prethodnih evaluacija zaposlenika

 

  1. dodatni angažman u školi (metoda procjene: bodovanje dodatnog angažmana prijavljenih)

- dodatni angažman u školi (sve razine i kategorije natjecanja) i sudjelovanje u školskim projektima prijavljeni trebaju naznačiti na prijavnom obrascu

- izvannastavne aktivnosti uključuju i sudjelovanje u izvanškolskim aktivnostima (sport, kulturno-umjetnička društva...)

 

Bodovi za konačnu rang listu dodijelit će se prema sljedećem kriteriju:

 

ni jedna izvannastavna aktivnost ili školski projekt = 0 bodova

minimalno jedna izvannastavna aktivnost ili školski projekt = 1 bod minimalno jedna izvannastavna aktivnost i jedan školski projekt = 2 boda

 

  1. kvaliteta motivacijskoga pisma (metoda procjene: ocjena motivacije za profesionalno usavršavanje)

- bodovanjem s 0, 2, 4, 6 ili 8 bodova objektivno će se ocijeniti sadržaj motivacijskog pisma (jasnoća, sažetost, argumentiranost, motivacija za sudjelovanje u projektu i mobilnosti)

 

  1. razina engleskog jezika (metoda procjene: kratki intervju s profesoricom engleskog jezika)

- usmeni dio provjere sastoji se od razgovora s profesoricom engleskog jezika (5-10 minuta)

 

Bodovi za konačnu rang listu dodijelit će se prema sljedećem kriteriju:

 

A razina engleskog jezika: 1 bod

B razina engleskog jezika: 3 boda

C razina engleskog jezika: 5 boda

 

Provjera iz engleskog jezika održat će se 28.6.2021. u Osnovnoj školi Ivanke Trohar u terminu i prema rasporedu o kojima će sudionici biti pravovremeno obaviješteni. Termin i raspored provjera ovise o broju prijavljenih sudionika.

Privremena rang lista bit će objavljena najkasnije 30.6.2021. na oglasnoj ploči škole. Po objavi iste počinje teći žalbeni rok u trajanju 7 kalendarskih dana. Eventualnu žalbu potrebno je podnijeti u pisanom obliku u školskoj referadi.

Konačna rang lista bit će objavljena po isteku žalbenog roka na oglasnoj ploči škole.

Sastavit će se prema ukupnom broju bodova od najvišeg do najnižeg. Najveći broj bodova koji se može ostvariti prema kriterijima bodovanja je 20. U slučaju da više sudionika ima jednak broj bodova, za kriterij se uzima motivacijsko pismo. Ukoliko i u tom slučaju više sudionika ima jednak broj bodova, za kriterij se uzima poznavanje engleskog jezika.

 

Za više informacija obratiti se koordinatorici projekta Jasni Štimac.

 

Svim zainteresiranima želimo puno uspjeha!

Projektni tim

 

Ivanka Trohar

Ekološka grupa


Filmska družina

Natjecanja


Radio emisije

Tražilica



Upisi u srednje škole

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Vremenska prognoza

               FUŽINE


Školska knjiga


Profil





preskoči na navigaciju