Natječaj-informatika
OSNOVNA ŠKOLA IVANKE TROHAR
BREG 124A
KLASA: 112-01/20-01/01
URBROJ: 2112-39-2-13-01-20-21
16. listopada 2020.
POZIV NA INTERVJU
INTERVJU S KANDIDATOM u postupku natječaja za radno mjesto učitelja informatike, na neodređeno nepuno radno vrijeme 15 sati tjedno, temeljem članka 14. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja (skraćeni postupak) koji je objavljen dana 01. listopada 2020. na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Osnovne škole Ivanke Trohar,
održat će dana 21. listopada 2020. godine, s početkom u 14 :00 sati,
u Osnovnoj školi Ivanke Trohar, u zbornici
(1. kat zgrade, ).
Na razgovor se poziva slijedeći kandidat:
Redni broj |
Prezime i ime kandidata |
1. |
Livio Hubička, prof. informatike nastavničkog smjera sveučilišni studij, sukladno članku 105. st. 6. a) Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i čl. 17. a) Pravilnika o odgovarajućoj vrsti obrazovanja učitelja i stručnih suradnika u osnovnoj školi. te se samo navedeni kandidat poziva na razgovor (intervju).
|
Ako kandidat/kina ne pristupi razgovoru u navedenom vremenu ili pristupi nakon vremena određenog za početak razgovora (intervjua), ne smatra se kandidatom na natječaju.
Povjerenstvo na razgovoru s kandidatom utvrđuje znanja, sposobnosti, interese, motivaciju kandidata za rad u Školi. Svaki član Povjerenstva vrednuje rezultat razgovora (intervjua) bodovima od 0 do 10 te svaki član postavlja po jedno pitanje.
Smatra se da je kandidat zadovoljio na razgovoru, ako je ostvario o najmanje 15 bodova od ukupno 30 mogućih bodova.
Nakon provedenog razgovora (intervjua) Povjerenstvo utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na intervjuu.
Poziv na razgovor objavljen je dana 16. listopada 2020. na mrežnoj stranici Osnovne škole Ivanke Trohar, http://web2.os-itrohar-fuzine.skole.hr/natje_aji
Na temelju članka 9. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi Ivanke Trohar (dalje: Pravilnik) a vezano uz raspisani natječaj za učitelja informatike-izborni predmet (KLASA: 112-01/20-01/01 URBROJ: 2112-39-2-13-01-01-20-12 ) od 01. listopada 2020. za zasnivanje radnog odnosa na radnom mjestu učitelja informatike na neodređeno nepuno radno vrijeme 15 sati tjedno, Povjerenstvo za vrednovanje kandidata objavljuje:
SARŽAJ I NAČIN RAZGOVORA
PRAVILA RAZGOVORA (INTERVJUA):
Sukladno odredbama članka 14. (skraćeni postupak) Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi Ivanke Trohar, obavit će se razgovor (intervju) s kandidatom.
Kandidat je obvezan pristupiti provjeri znanja i sposobnosti putem razgovora (intervjua).
Ako kandidat ne pristupi intervjuu, smatra se da je povukao prijavu na natječaj. Povjerenstvo će postaviti ukupno tri pitanja (svaki član povjerenstva po jedno pitanje) iz dolje navedenih područja odnosno izvora..
Kandidat je dužan ponijeti sa sobom osobnu iskaznicu ili drugu identifikacijsku javnu ispravu na temelju koje se utvrđuje njegov identitet prije razgovora (intervjua). Nakon završenog testiranja Povjerenstvo izrađuje rang listu i izvješće te isto dostavlja ravnatelju na daljnje postupanje.
Svi kandidati koji su podnijeli prijave na natječaj biti će obaviješteni o rezultatima natječaja u istom roku i na isti način odnosno objavom obavijesti o izabranom kandidatu/kandidatkinji na web stranici škole: http://web2.os-itrohar-fuzine.skole.hr/natje_aji
Na dan određen za razgovor (intervju) kandidati su obvezni nositi zaštitne maske, te se pridržavati ostalih propisanih epidemioloških mjera.
Područja iz kojih će se obaviti razgovor intervju su:
Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN., broj 87/08., 86/09, 92/10.,105/10.,90/11., 16/12. , 86/12., 94/13, 152/14. ,7/17, 68/18 i 98/19.),
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi ( NN 112/10, NN 82/19)
Odluka o donošenju kurikuluma za nastavni predmet informatika za Osnovne škole i Gimnazije u Republici Hrvatskoj (Narodne novine, broj 22/18.).
POVJERENSTVO ZA VREDNOVANJE KANDIDATA
1. Jasna Štimac
2. Renata Lisac
3. Damir Zagoršćak
REPUBLIKA HRVATSKA
PRIMORSKO – GORANSKA ŽUPANIJA
OSNOVNA ŠKOLA IVANKE TROHAR
FUŽINE, Breg 124 A
KLASA: 112-01/20-01/01
UR.BROJ: 2112-39-2-13-01-01-20-12
Fužine, 01. listopada 2020.
Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi ( NN br. 87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11., 5/12.,16/12., 86/12., 126/12., 94/13.,152/14, 68/18 i 98/19) i čl. 2. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi Ivanke Trohar, ravnateljica dana 01. listopada 2020. godine raspisuje
N A T J E Č A J
za popunu radnog mjesta
- UČITELJ//ICA INFORMATIKE – 1 izvršitelj/ica na neodređeno nepuno radno vrijeme - 15 sati tjedno. Mjesto rada Fužine.
UVJETI: opći uvjeti sukladno Zakona o radu, Posebni uvjeti prema članku 105. stavku 2., i 6. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i uvjeti prema Pravilniku o odgovarajućoj vrsti obrazovanja učitelja i stručnih suradnika u osnovnoj školi.
Uz vlastoručno potpisanu prijavu na natječaj kandidati su dužni priložiti: životopis, dokaz o ispunjenju uvjeta (preslika diplome ili drugog dokumenta o završenom obrazovanju), uvjerenje o nekažnjavanju ( ne starije od 6 mjeseci od dana raspisivanja natječaja ) i elektronički zapis ili potvrda o podacima evidentiranim u bazi podataka HZMO-a. (ne starije od 6 mjeseci od dana raspisivanja natječaja).
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju, prema posebnim propisima dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo te priložiti odgovarajuće dokaze. Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema čl. 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, dužni su dostaviti dokaze iz čl. 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji koji se nalaze na poveznici:https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/NG/12%20Prosinac/Zapo%C5%A1ljavanje/POPIS%20DOKAZA%20ZA%20OSTVARIVANJE%20PRAVA%20PRI%20ZAPO%C5%A0LJAVANJU.pdf ) o tom statusu i imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Dokazi koji se prilažu uz prijavu, prilažu se u neovjerenoj preslici. Prije sklapanja ugovora o radu izabrani kandidat dužan je predočiti izvornike traženih dokumenata.
Prijavom na natječaj kandidati daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim ispravama, za potrebe natječajnog postupka.
Na natječaj se mogu ravnopravno javiti osobe oba spola.
Prijave s potrebnom dokumentacijom dostaviti putem pošte na adresu : Osnovna škola Ivanke Trohar, Breg 124a, 51 322 Fužine, s naznakom „ za natječaj“ ili neposrednom dostavom u tajništvo škole.
Rok za podnošenje prijave je 8 ( osam ) dana od dana objave natječaja.
Nepravodobne i nepotpune prijave neće se razmatrati, te se osobe koje su podnijele nepravodobnu i /ili nepotpunu prijavu ne smatraju kandidatima na natječaju, o čemu se neće obavještavati.
Po završetku natječaja provest će se testiranje/intervju kandidata. Vrijeme, mjesto i sadržaj testiranja/intervjua biti će objavljeno na web stranici Škole http://os-itrohar-fuzine.skole.hr/
najmanje tri dana prije dana određenog za testiranje odnosno intervju.
O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni na isti način i u istom roku.
Natječaj je objavljen od 01. listopada 2020. do 09. listopada 2020. godine na mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje te mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Škole.
Ravnateljica:
Jasna Štimac, prof.
UPUTE
O organizacija rada
u školskoj godini 2020./2021. uz pandemiju virusa COVID-19
u Osnovnoj školi Ivanke Trohar, Fužine
U OŠ Ivanke Trohar, Fužine ukupno je upisano 78 učenika u 8 razrednih odjela u MŠ i u jednom razrednom odjelu u PŠ Lič (4 učenika).
Nastava za sve učenike i u matičnoj školi i u područnoj školi počinje u 8:00 sati.
Organizirani prijevoz školskim kombijem za učenike putnike bit će organiziran u skladu s uputama HZZJZ-a. U školskom kombiju prevozit će se najviše pet učenika uz obvezno nošenje maski te uz pojačanu frekvenciju odlazaka i dolazaka po učenike. Prilikom prijevoza učenika vodit će se računa da se u pojedinoj skupini prevoze učenici koji stanuju blizu ili su iz iste obitelji kako bi se uštedjelo na vremenu. Dakle, u kombijima će doći do miješanja grupa, ali uz zaštitne maske i na distanci. Za učenike, koji ne ostvaruju sukladno zakonu pravo na prijevoz, a stanuju dalje od 2 km od škole, prijevoz će biti organiziran od strane lokalnog prijevoznika uz poštivanje svih uputa HZZJZ.
Pri ulasku kao i izlasku iz škole vodit će se računa da nema masovnosti prilikom ulaska i izlaska.
Postupak ulaska za učenike i razredne i predmetne nastave je sljedeći:
Učenici razredne nastave koriste učionice u prizemlju zgrade, prvi razred bit će u učionici broj 1., drugi razred u prostoru knjižnice, treći razred boravit će u zadnjoj učionici i četvrti razred u srednjoj učionici te time ne dolaze u kontakt s učenicima predmetne nastave koji su smješteni svaki razred u svojoj učionici na katu školske zgrade. Učenici tijekom nastave ne mijenjaju učionice, osim u slučaju održavanja nastave iz Tjelesne i zdravstvene kulture i Informatike.
Učenici PŠ Lič bit će u svojoj učionici u kojoj je osigurana distanca i maskice nisu potrebne. Dezinfekcija ruku i potplata vršit će se na ulasku u školu. Marenda će biti u prostorima učionice.
Predmetna nastava smještena je u učionicama na katu zgrade u sljedećim učionicama:
Tijekom nastavnog procesa i školskih odmora učiteljice/učitelji cijelo vrijeme provode s učenicima u razrednom odjelu u kojima će se organizirati razmak od 1,5 m te nije potrebno korištenje maski, osim za učitelje izborne nastave i engleskog jezika koji ulaze u razrednu nastavu.
Škola je nabavila 100 komada platnenih dvoslojnih maski za zaposlenike i učenike koje se obvezno nose u svim situacijama kada nije moguće održati socijalnu distancu.
Ulazak u urede i zbornicu za nastavno osoblje i posjetitelje moguć je jedino u iznimnim i neophodnim situacijama uz obvezu nošenja maski.
U razrednoj i predmetnoj nastavi neće biti klasičnih odmora.
Produženi boravak učenika putnika odvijat će se na način da će se učenici putnici nakon nastave zadržati u svome razredu do polaska kombija. U kombiju će se prevoziti miješane skupine razredne nastave (maksimalno 5 učenika) uz obvezno nošenje maski.
Nastava Tjelesne i zdravstvene kulture odvijat će se što je više moguće na otvorenom prostoru. Kada to ne bude moguće, nastava će se provoditi u dvorani uz obveznu dezinfekciju sprava i prostora dvorane koju učenici koriste. Nastava glazbene kulture odvijat će se na način da učenici nisu okrenuti jedan prema drugome.
Rad u informatičkoj učionici određen je za izbornu nastavu Informatike u blok satovima tako da je između izmjene razrednih odjeljenja planiran jedan sat za čišćenje i dezinfekciju učionice. Zbog specifičnog rasporeda računala nastava za učenike viših razreda u učionici informatike odvijat će se s obveznim maskicama. Za učenike mlađih razreda bit će moguće osigurati distancu.
Knjižnica neće raditi klasično. Učenici neće ulaziti u prostorije knjižnice. Knjige će posuđivati i vraćati učitelji u dogovoru sa knjižničarem, a knjige će poslije svakog vraćanja prolaziti zadane procedure.
Učionice učenici ne napuštaju osim u nuždi, tj. prilikom odlaska na toalet. Učenici predmetne nastave koriste toalete na gornjem katu zgrade uz označene linije udaljenosti od 1,5 m i natpisom na vratima toaleta slobodno/zauzeto, a učenici razredne nastave i produženog boravka toalete koriste u prizemlju zgrade s istim oznakama ispred toaleta kao i za predmetnu nastavu. Učitelji razredne nastave potiču na učestalo pranje ruku učenike nižih razreda upotrebom tople vode i sapuna uz smanjenu upotrebu dezinficijensa. Ispred sanitarnih čvorova spremačice će dežurati i dezinficirati prostor nakon upotrebe.
Prehrana učenika razredne nastave organizirana je u 9:35 na način da će učenici 1. i 2. razred marendu dobiti u učionici u unaprijed pripremljenim posudama, dok će učenici 3. i 4. razreda marendati u blagovaonici uz oznakama određeni razmak od 1,5 m.
Marenda za učenike predmetne nastave organizirat će se u 10:20 sati na način da učenici 5. i 8. razred marendaju u učionicama, a učenici 6. i 7. razreda u blagovaonici uz određeni razmak od 1,5m.
Iza nastave će se učionice i zajednički prostori dezinficirati, a za vrijeme nastave maksimalno provjetravati kad vremenski uvjeti to dopuštaju.
Učitelji su u obvezi pridržavati se propisane distance. Sva komunikacija s učiteljima/učiteljicama tijekom pandemije biti će online kad god je to moguće. Roditeljski sastanci i informacije tijekom pandemije održavat će se putem Teamsa, mailom, Viber grupama, telefonom. Sjednice Učiteljskog i Razrednih vijeća odvijat će se tijekom pandemije putem Zoom-a ili u dvorani škole, a Vijeća roditelja i Školski odbor telefonom i mailom.
Svim zaposlenicima prilikom ulaska u školu bit će izmjerena temperatura, o čemu će se voditi evidencijske liste.
Roditeljima nije dopušten dolazak u školu, osim ako to ne zahtijevaju posebne situacije. Svi ostali, koji zbog nekog razloga moraju ući u školu, obavezni su se unaprijed najaviti i pričekati da ih netko uvede u prostorije škole uz obvezu nošenje maski.
Prostor pokraj učionice 3. razreda postaje prostor za izolaciju.
Prijem prvašića bit će organiziran u dvorani škole uz poštivanje epidemioloških mjera i uz prisustvo jednog roditelja.
Podjela udžbenika i potpisivanje prijema udžbenika organizirat će se po razredima uz poštivanje epidemioloških mjera.
Izleti, ekskurzije i priredbe odgađaju se za vrijeme trajanja pandemije, ali će u Kurikulum i Godišnji plan i programa rada škole biti uključeni bez datuma.
Fužine, 2.9.2020. RAVNATELJICA:
Jasna Štimac, prof.
OSNOVNA ŠKOLA IVANKE TROHAR
BREG 124A
KLASA: 112-01/20-01/01
URBROJ: 2112-39-2-13-01-01-20-07
16. rujna 2020.
POZIV NA INTERVJU
INTERVJU S KANDIDATOM u postupku natječaja za radno mjesto učitelja matematike, na određeno puno radno vrijeme 40 sati tjedno (zamjena za rodiljni/porodiljni dopust), temeljem članka 14. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja (skraćeni postupak) koji je objavljen dana 03. rujna 2020. na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Osnovne škole Ivanke Trohar,
održat će dana 21. rujna 2020. godine, s početkom u 16 :00 sati,
u Osnovnoj školi Ivanke Trohar, u zbornici
(1. kat zgrade, ).
Na razgovor se poziva slijedeća kandidatkinja:
Redni broj |
Prezime i ime kandidata |
1. |
Rina Anić |
Ako kandidat/kina ne pristupi razgovoru u navedenom vremenu ili pristupi nakon vremena određenog za početak razgovora (intervjua), ne smatra se kandidatkinjom natječaja.
Povjerenstvo na razgovoru s kandidatom utvrđuje znanja, sposobnosti, interese, motivaciju kandidata za rad u Školi. Svaki član Povjerenstva vrednuje rezultat razgovora (intervjua) bodovima od 0 do 10
Smatra se da je kandidat zadovoljio na razgovoru, ako je ostvario o najmanje 15 bodova od ukupno 30 mogućih bodova.
Nakon provedenog razgovora (intervjua) Povjerenstvo utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na intervjuu.
Poziv na razgovor objavljen je dana 16. rujna 2020. na mrežnoj stranici Osnovne škole Ivanke Trohar, http://web2.os-itrohar-fuzine.skole.hr/
Na temelju članka 9. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi Ivanke Trohar (dalje: Pravilnik) a vezano uz raspisani natječaj za učitelja matematike (KLASA: 112-01/20-01/01 URBROJ: 2112-39-2-13-01-01-20-01 ) od 03. rujna 2020. za zasnivanje radnog odnosa na radnom mjestu učitelja matematike na određeno puno radno vrijeme 40 sati tjedno (zamjena za rodiljni/porodiljni), Povjerenstvo za vrednovanje kandidata objavljuje:
SARŽAJ I NAČIN RAZGOVORA
PRAVILA RAZGOVORA (INTERVJUA):
Sukladno odredbama članka 14. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi Ivanke Trohar, obavit će se razgovor (intervju) s kandidatkinjom.
Kandidati su obvezni pristupiti provjeri znanja i sposobnosti putem razgovora (intervjua)..
Ako kandidat ne pristupi intervjuu, smatra se da je povukao prijavu na natječaj.
Kandidat je dužan ponijeti sa sobom osobnu iskaznicu ili drugu identifikacijsku javnu ispravu na temelju koje se utvrđuje njegov identitet prije razgovora (intervjua).
Nakon utvrđivanja identiteta kandidatima Povjerenstvo će krenuti s razgovorom (intervjuom) s kandidatom.
Na dan određen za razgovor (intervju) kandidati su obvezni nositi zaštitne maske, te se pridržavati ostalih propisanih epidemioloških mjera.
POVJERENSTVO ZA VREDNOVANJE KANDIDATA
1. Jasna Štimac
2. Renata Lisac
3. Damir Zagoršćak
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |